Mä kirjotin sulle,

Jos huokailen, en jaksa enää odottaa, milloin näen murun uudestaaan..
Jos katson maahan lasittunein silmin, ajattelen muruani milloin näen sen..
Jos itken, en näe ulospääsyä epämiellyttävästä tilanteesta, kun en näe murua..
Jos satutan itseni, ajattelen olevani turha, kun muru ei ole paikalla..
Jos katson olkani yli, kaipaan murua..
Jos itken murun vuoksi, silloin rakastan murua..
Jokainen tarvitsee jonkun, jota ajatella ja ikävöidä, minä olen onnekkain, sillä minulla on sinut..
Jokainen tarvitsee jonkun, joka välittää ja huolehtii, minö olen onneikkain kun minulla on sinut vieläkin..
Jokainen tarvitsee jonkun, joka pitää kiinni eikä päästä irti, minulla on muru, enkä päästä siitä irti..
Jokainen tarvitsee jonkun, joka toivottaa hyvää yötä, minulla on sinut ja osaat se parhaiten..
Jokainen tarvitsee jonkun, jolle sanoa ”rakastan sua”, minulla on sinut ja voin aina sanoa sen sinulle..
Jokainen tarvitsee jonkun, joka kuuntelee, minulla on sinut..
Jokainen tarvitsee jonkun, jonka ei pelkää jättävän tai pettävän, minulla on sinut, enkä tarvitse enempää..
Jokainen tarvitsee jonkun, joka kertoo sinun olevan tärkein asia hänen elämässään, minulla on sinut, enkä ikinä luovu sinusta, en ikinä hylkää sinua, en ikinä päästä irti sinusta, sinusta pois päin katsominen sattuu jaa kaduttaa, joten en voi olla katsomatta, murjottaminen sinulle sattuu, kanssasi riiteleminen sattuu, jos päästän sinut pois, sydän lakkaa toimimasta ja tulee sun mukaan. 

Ja sä vastasit, 

Liian tärkee,
liian rakas<3
Jos lähtisit pois,
hakisin sut takas<3
Puilla on lehdet,
taivaalla tähdet.
Mulla ei oo mitää,
jos sä lähdet!<3 

 

Ihanempaa en oo ikinä löytäny enkä varmaan tuu läöytämään! Älä päästä irti, en mäkään. Yhdessä me selvitään ihan kaikesta! Älä masennu, en mäkään, vaikka kaikkki ei aina sujuiskaan. Kaikkee ei voi voittaa, vaan joskus pitää hävitä, mut sen takii mulla on sut ja sulla on mut, nii lohdutetaa toisiamme surun hetkillä. Kaikkee ei saa mitä haluu, mut silti sitäki enemmän mä kaipaan sua. Meillä oli hetkemme ja niit tulee kyl viel lisää. Älä luovuta kesken kaiken. Vaikka häviöllä olisitkin, voit voittaa koko finaalin. <33 Rakastan sua liikaa, en pysty olla hetkeekään ajattelematta sua. Me nähää kyl viel, älä pelkää. Kiitos kaikesta meenneestä ja tulevasta jo näin etukäteen! Olet ihana HANIMURUU:33